The Dutch Star Con Forum forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
DSC III: Hoe was het?

Plaats reactie    The Dutch Star Con Forum forum index » The Dutch Star Con III Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
DSC III: Hoe was het?
Auteur Bericht
Stoney3K
Dalek

Bericht DSC III: Hoe was het? Reageer met quote
Al met al was deze DSC meer dan de moeite waard.

Op het sci-fi gebied zijn Mira Furlan en René Auberjonois een goede keus geweest. Hoewel ze in het begin wat verlegen overkwamen en waarschijnlijk ook gewoon moe waren, lieten ze tijdens de Q&A zien dat ze veel over hun werk konden vertellen. Beide dagen heb ik op de Q&A ervan genoten, en het was duidelijk dat deze twee het naar hun zin hadden ondanks de geringe opkomst voor hun handtekeningen.

Het terughalen van het A-Team mag misschien afgezaagd klinken maar was weer een top-idee. Dirk en Dwight waren weer ouderwets geschift en maakten met iedereen ook gezellig een praatje. Helemaal rot gelachen op zaterdag, met een afgeladen Q&A.

Billy Boyd was er echt eentje die wist hoe hij een conventie niet alleen op stelten kon zetten, maar ook nog eens leuk aan kon kleden. Britse en Schotse acteurs beginnen langzaam een patroon te worden in Nederland, en eerlijk gezegd niet zonder reden. Deze hyperactieve Schot kan ook nog eens heerlijk zingen en was 's avonds na de BBQ gewoon met iedereen in de bar een pilsje aan het drinken. Krijg je toch een beetje een Utopia-gevoel van.

De kleinere namen zoals Kamay Lau en Josef Bradna kwam bijna niemand voor, toch vonden ze het allemaal wel erg gezellig. Kamay liep wel meer dan één keer door de dealerruimtes heen en hoewel ze wat verlegen was maakte ze graag met iedereen een praatje. Richard LeParmentier was een goeie gangmaker die maar al te graag naar conventies gaat en dat kon je zien.

De kostuumwedstrijd was dit keer van zeer hoog niveau, met een Utopia-winnares, een aantal Star Wars kostuums (Waaronder één Padmé en twee Sith), de Ghostbusters, en ook SG1 was vertegenwoordigd. Het was een moeilijke beslissing maar de Star Wars-mensen zijn toch in de prijzen gevallen. Uitzondering hierop was een leuke verschijning van een eerdere DSC!

Waar ik enigszins in teleurgesteld ben is toch de indeling van de avond. Voor 35 euro verwacht ik met een "BBQ With the Stars" dan ook acteurs te zien. Ze waren wel in de zaal, maar iedereen zat bijna aan één tafel aangeschoven. Hoewel we een aardig potje hebben kunnen kletsen was het eten alleen me zeker geen 35 euro waard geweest. Het zou leuk zijn als daar op komende DSC's eventueel wat aan zou kunnen veranderen, zodat ook mensen die iets 's avonds willen ondernemen waar voor hun geld krijgen. Het idee is erg leuk (net als de Star Brunch op Utopia) maar de uitvoering zou wat bijgeschaafd kunnen worden, zodat je ook het gevoel hebt dat je je 35 euro goed besteed hebt.

Al met al met een content gevoel, 3 handtekeningen waarvan 2 van de photoshoot en mogelijk 5 nieuwe fanclubleden weer naar huis gegaan.

Robin [Bestuur DTTA]
Zo Mei 13, 2007 7:25 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger ICQ nummer
Spike
Sunnydale student

Bericht Reageer met quote
Grappig dat je het etentje noemt, wij zaten met ons vrinden groepje aan een overvol rond tafeltje en Kamay kwam langs lopen, starend naar ons gezellige gezeldschapje van spooky kids, "Oh, you wanna join the cool people?" vroeg ik voor de lol, ze kwam er tussen gepropt en even later schoof Doug B ook aan (die we allemaal al kende van andere meetings dus dat was meer ouwe jongens krentebood) Er is misschien geen bottemline n mijn verhaaltje, maar het was wel bere gezellig!
Ik zag regelmatig acteurs alleen aan tafeltjes zitten, misschien moet het publiek voortaan gewoon bij hen aanschuiven als je perse met een acteur aan tafel wil (voor 35 euro, snap ik je probleem wel hoor! Wink )
Wat Kamay betreft, zij is intussen One Of Us (don't ask)! Cool

Vr Mei 18, 2007 10:55 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
EvilAsh
Vulcan

hele gezellige dame Wink

Vr Mei 18, 2007 8:37 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Spike
Sunnydale student

EvilAsh schreef:
hele gezellige dame Wink

Indeed, ben intussen druk met haar aan het e-mailen en grof gezegd, ze wil een Apple computer kopen on Regent Street en het is erg lekker weer in London... de rest is kind of prive! Wink
Vr Mei 18, 2007 10:33 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Stoney3K
Dalek

Spike schreef:
EvilAsh schreef:
hele gezellige dame Wink

Indeed, ben intussen druk met haar aan het e-mailen en grof gezegd, ze wil een Apple computer kopen on Regent Street en het is erg lekker weer in London... de rest is kind of prive! Wink

Kamay vond ik ook een van de leukste gasten, ze maakte ook met iedereen een praatje en ik denk dat ze ook blij was dat ze een keer op een conventie mocht komen, want ze heeft nou eenmaal niet zo'n grote rol in Star Wars. Maar het voordeel van kleinere namen is juist dat ze zich heel vaak bijna gedragen als de fans.

Dutch Time Travellers Association - http://www.gallifrey.nl
Zo Mei 20, 2007 10:19 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger ICQ nummer
DSC-info
Site Admin

Een verslag van DSCIII is nu ook te lezen op Studio64.nl, met daarbij veel foto's.
Zo Mei 27, 2007 3:31 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Patriciaa
Hobbit

Ik vond het echt super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar ^^

Wo Mei 30, 2007 8:00 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
Vulcan

Ik heb zekers genoten, was de eerste keer dat ik hierheen ben geweest Very Happy
Zeker aan te raden voor fans die hun idolen willen ontmoeten Wink

Echt heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar Very Happy

A-Team fan ??
Register on http://www.ateamfans.nl Very Happy

I love it when a plan comes together!!!!
Wo Jun 27, 2007 11:18 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
marino179
Vulcan

in juni zou bekend worden wanneer dutchstarcon 4 is het is nu 1 juli wanneer krijgen we te weten wanneer dutchstarcon 4 is ?
Zo Jul 01, 2007 11:31 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
DSC-info
Site Admin

Oorspronkelijk zou deze informatie inderdaad bekend gaan worden in juni. Helaas door onvoorziene omstandigheden is dat dus niet gebeurd. Houd de site gewoon in de gaten. Zodra er meer nieuws is, lees je het uiteraard daar. Maar tot op heden is er dus geen nieuws.
Zo Jul 01, 2007 1:22 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Flykie
Vulcan

Ik ben ook erg benieuwd Very Happy

A-Team fan ??
Register on http://www.ateamfans.nl Very Happy

I love it when a plan comes together!!!!
Zo Jul 01, 2007 6:01 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Sweet Release
Hobbit

uhm.. volgens mij dwalen we een beetje van topic... maarehm... ik vond het geweldig !!! Very Happy gewoon mijn jeugdhelden ontmoet ^^ Very Happy jeejheid... en er een nieuwe held bijgekregen (Billy Boyd) kende ik nog niet zo... maar hij heeft zeker een indruk gemaakt. Beecake is een van mijn lievelingsbands ^^ heb ze ook op myspace en ga binnenkort een keertje naar een optreden Smile mijn foto's van de con en de handtekeningen hangen nu eindelijk aan de muur Smile

Di Okt 30, 2007 1:27 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    The Dutch Star Con Forum forum index » The Dutch Star Con III Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: