The Dutch Star Con Forum forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
DSC IV: Een terugblik
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie    The Dutch Star Con Forum forum index » The Dutch Star Con IV Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
DSC IV: Een terugblik
Auteur Bericht
Eowyn87
Hobbit

Bericht Reageer met quote
Gino Simmons schreef:

De gasten moesten per slot van rekening zelf hun drankjes betalen tijdens "The dinner with the Stars", iets dat ik persoonlijk een beetje schandalig vind.

Uhuh, inderdaad! Daar wilde ik vorig jaar nog een klacht over geven maar heb dit nog niet gedaan.

Vooral het feit dat wij vegetariers zijn; iedereen mocht zelf pakken van de BBQtafel, en wij kregen iets voor onze neuzen gezet, en mn broertje lustte het eigenlijk niet, en dan 35 Euro!? Geesus, en dan moet je je drinken ook nog betalen?? Ik heb gezien dat het eten 18 E is in dit hotel, en omdat de acteurs mee aten, werd dit verhoogd, tja, verhoogd... kan het drinken er dan niet bijzitten?
En wat ik ook wel jammer vond is dat wij (maar dat lag ook vooral aan de acteurs) werden buitengesloten, omdat we jong waren in verhouding tot de rest, dus toen iedereen het op een zuipen zetten, en wij niet dronken terwijl we al wel zo oud zijn dat dit mocht maar we er gewoon erg jong uitzien, werden we min of meer de deur uitgekeken, nuja, das overdreven, maarja, als je niet dronk hoefde je daar niet bij te gaan zitten; iedereen dronk bier vooral bij Billy, en ik wilde juist dmv de DSC een beetje over mn mensenvrees heenkomen..

Herkenning door misschien andere vegetariers/ jonge mensen?
Di Mei 20, 2008 8:18 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Pinkskin
Sunnydale student

Aan een 6-tal van de genoemde namen hebben we ook gedacht,
maar beschikbaarheid en prijs wilden niet meezitten.

Er is natuurlijk altijd nog volgend jaar Smile

Bedankt Robin voor de open solicitatie Exclamation
Dat zijn leuke ideeën en het zou zonde zijn om daar niets mee te doen Wink

.\\//

Wo Mei 21, 2008 6:10 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Stoney3K
Dalek

Bericht Re: DSC IV: Een terugblik Reageer met quote
Robin_Hiert schreef:
Ik hoop dat we er volgend jaar weer bij kunnen/mogen zijn. Misschien kunnen we dan ook wat meer doen dan een sullig tafeltje. Ik zit te denken aan groenscherm opnames, special effects demonstraties (phasers, lightsabers etc.) of misschien het vertonen van onze eerste aflevering als die dan af is (het zou ens tijd worden) met daarna misschien iets van een vragenronde. Maar goed er is nog een jaar om daar over na te denken/discussieren, maar uiteraard alleen als de organisatie daar iets in ziet.

Dat zou een leuke opstap zijn naar een wat meer geprogrammeerde con. Zelf hoop ik zeker dat we alles voor volgend jaar mei in orde kunnen krijgen, want een conventie zou natuurlijk een goeie gelegenheid zijn voor een officiele premiere. Vooral als je daar dan al een of twee Star Trek gasten aan knoopt (Iemand van ST11 zou al helemaal top zijn, Paul McGillion?!) dan denk ik dat je best wat publiek in de Druiventros kan krijgen.

Wat wel duidelijk was is dat de handtekeningjagers dit keer (naast een paar stamgasten) redelijk weg bleven. Misschien omdat iedereen al de handtekening van de desbetreffende gasten had, maar ik denk dat mensen nu wel iets 'meer' verwachten dan een dealerruimte, en een zaal waar de acteurs niks doen behalve hun foto's en krabbels verkopen. Voor de acteurs is het immers ook niet leuk om in een lege zaal te zitten.

Dutch Time Travellers Association - http://www.gallifrey.nl
Wo Mei 21, 2008 6:59 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger ICQ nummer
Fénicia
Hobbit

Hier vindt je foto's die genomen zijn door een vriend (Eldaly). Wink

Laatst aangepast door Fénicia op Do Mei 22, 2008 12:58 am, in totaal 1 keer bewerkt
Wo Mei 21, 2008 11:23 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Robin_Hiert
Hobbit

Fénicia schreef:
Hier vindt je foto's die genomen zijn door een vriend (Eldaly). Wink

Kan daar niet bij zonder in te loggen.

Do Mei 22, 2008 12:24 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Fénicia
Hobbit

Aangepast Wink Klikkie

Do Mei 22, 2008 12:59 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Spike
Sunnydale student

En hier wat van mijn foto's http://www.asickpuppy.com/DSC4.htm

Ik had het ZO onwijs naar m'n zin met Ari Lehman, dat ik samen met hem een hele korte fotoshoot heb gedaan achter de bar van het hotel! Cool http://www.asickpuppy.com/arilehman17may2008.htm
Do Mei 22, 2008 3:58 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
TVaddict
Hobbit

Leuke foto's! Heeft iemand al de digitale foto's van de fotoshoot(s) doorgemaild gekregen?
Vr Mei 23, 2008 8:58 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
Vulcan

Ik nog niet in ieder geval, terwijl ik wel mijn e-mailadres had vermeld.
Maar ik heb geduld.

A-Team fan ??
Register on http://www.ateamfans.nl Very Happy

I love it when a plan comes together!!!!
Vr Mei 23, 2008 4:49 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Lina Draven
Sunnydale student

Die foto's duren altijd even, maar ze komen absoluut jullie kant op!
Vr Mei 23, 2008 6:46 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
Vulcan

Geweldige foto's van Ari Very HappyVery Happy
Die van William is ook zeer mooi Embarassed Embarassed

A-Team fan ??

Za Mei 24, 2008 9:20 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Spike
Sunnydale student

Flykie schreef:
Geweldige foto's van Ari Very HappyVery Happy
Die van William is ook zeer mooi Embarassed Embarassed

Thanx... moet je daar zo van blozen?! Laughing
Zo Mei 25, 2008 9:03 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Flykie
Vulcan

Haha, het gevoel wat ik had toen hij me omhelsde was echt speciaal Embarassed
Dan die avond dat zeer korte dansje met hem op de party zaterdagavond Very Happy

Geweldig Embarassed

EDIT:

Heb vandaag me foto's ontvangen via de mail Very HappyVery Happy
Thanks Pieter Cool Very HappyVery Happy

A-Team fan ??

Zo Mei 25, 2008 5:46 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    The Dutch Star Con Forum forum index » The Dutch Star Con IV Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: